Presentatie: Het belang van transparantie

08/10/2019 19:00 uur

Presentatie: Het belang van transparantie
Geloofwaardigheid. Je zou kunnen zeggen dat Stephan Ummelen het woord heeft uitgevonden. Hij onderzocht het belang van transparantie en echt zijn in wat je doet of zeggen wat je doet als bedrijf. Over de zin en onzin van ‘core values’, ‘purpose’, en andere containerbegrippen. Bijna elke briefing aan een communicatie- of reclamebureau begint met de ‘(kern)waarden’ van een organisatie. Maar wat betekenen ze eigenlijk? Gaan ze over ethiek, of is het slechts een abstractere vorm van reclame? Stephan Ummelen verkocht zijn reclamebureau in zijn zoektocht naar het antwoord.
Inmiddels adviseert, schrijft en spreekt hij met Waardengedreven.nl over waarden binnen organisaties. Op 8 oktober neemt Stephan ons mee in zijn voorlopige conclusies. De kans is aanwezig dat je nooit meer hetzelfde kijkt naar een briefing.
Programma Datum: dinsdag 8 oktober Locatie: Cafe Verheyden, Wezenstraat 6, Arnhem 19:00 inloop 19:15 presentatie 20:30 borrel