De communicatieve organisatie in de zorg

Kaart wordt geladen...

Datum / Tijd
22 apr 2015
17:00 uur

Locatie
Lokaal 72


Organisaties moeten communicatiever worden. Omdat de samenleving dit eist. Omdat moderne communicatiemiddelen dit vragen. Omdat communicatiemensen dit als hun opdracht zien. Maar wat is een communicatieve organisatie? Hoe geef je hier als communicatieprofessional handen en voeten aan? En is dat lastiger of anders voor een organisatie in de zorg?

Op woensdag 22 april vertellen Sander Bruggeling en Michel Kok van het Rotterdamse communicatiebureau HollandSpoor wat zij hieronder verstaan. En we gaan ook zelf aan de slag! Ze lichten toe wat zij verstaan onder een communicatieve organisatie en hoe je de communicatieve organisatie als communicatieprofessional concreet kunt maken. Ook in de zorg.

Over de sprekers
Sander Bruggeling werkt al 15 jaar als communicatieprofessional, zowel aan organisatie- als bureauzijde. Na een studie communicatiewetenschap volgde hij een traineeship binnen het Rijk. Hierna was hij o.a. communicatiemanager bij Defensie en teamleider ‘reputatie en PR’ bij bureau Bikker. Inmiddels is hij partner bij bureau HollandSpoor en vanuit die hoedanigheid één van de strategisch adviseurs van de communicatiepool bij het Rijk.

Michel Kok is ruim 15 jaar werkzaam als corporate communicatieprofessional en is, naast partner van HollandSpoor, docent corporate communicatie aan de TU Delft en auteur van het boek: De zes kernen van een organisatie – een integrale visie op identiteitsmanagement’. Ook publiceert hij regelmatig op Communicatieonline.nl en in het Financieele Dagblad.

www.hollandspoor.com

Reserveren

U moet ingelogd zijn om u aan te kunnen melden.

Geef een reactie